Wednesday, January 4, 2012

焗牛Roasted Beef

因為之前將聖誕大餐post上網,有人問我想學點整焗牛,原先我都冇影低相,而家只有寫個食譜出嚟,下次整再影相詳細介紹。李生今次買咗塊有骨嘅牛肉,屬於rib-eye部份,因為老爺請客,雖然係貴少少,我地都想買塊好D嘅,好彩聖誕果排超市爭生意,好多減價,呢塊牛都唔算好貴,平日大大塊靚D嘅,咁大塊要成美金百蚊。




材料:
牛肉 1塊(呢次係8磅重有骨)

醃料:
蒜鹽 適量(睇塊牛幾大塊)
黑椒碎 適量(又係要睇塊牛幾大)
橄欖油 適量

醬汁材料:
雞湯或菜湯   半至1(睇吓焗完肉汁有幾多)
半茶匙
1/4茶匙
生抽 1湯匙
芥末醬 1/4茶匙
碎胡椒 少許
Oregano 1/4茶匙
粟粉   1湯匙
水    3湯匙


做法:
1)如果係雪牛要先解凍,呢塊有8磅,放雪櫃解凍都用咗一日。
2)在肉上均勻塗上蒜鹽黑椒碎,再淋上橄欖油,醃大概4小時。
3)牛肉放入錫紙盤中,焗爐預熱425度F,先焗15分鐘,將塊牛底面反轉再焗15分鐘。
4)再反轉後較細火到350度F繼續焗,每30分鐘將肉底面反轉一次,直至焗到合你想要嘅生熟程度。我地一家食慣medium well,所以較細火後焗咗個半鐘有多,中間切開係剛剛熟晒。如果你想食medium raw,大約較細火後1小時15分鐘都得架啦。
5)由焗爐拎出嚟,攤凍少少至切。






6)煮醬汁我係用番焗肉時流出嚟肉汁,加入雞湯或菜湯及其他乾調味料,煮滾之後加將粟粉加水開勻加入醬汁中,再滾至汁收杰就可以試味,食時熱辣辣醬汁淋上牛肉上面




小貼士:
1)選牛肉部份都好重要,肉眼較軟易熟,有骨會較多肉汁,但焗嘅時間又會耐少少。
2)如果肉面開始太熟但肉中間未熟,可以用張錫紙蓋住肉面再焗。
3)切肉勿切太薄同唔好焗完即切,要略攤凍少許,唔係D肉太熱,一來好難切,二來好易切爛。
4)煮醬汁可以加入少許切碎薄荷,會幾吊味。有人會用紅酒代替雞湯或菜湯煮汁,但因為有小朋友食,我就冇加酒啦。

No comments:

Post a Comment