Wednesday, January 25, 2012

食brunch @M's Cafe

寫一篇年廿九去食brunch先,呢一間小餐館同李生李太好有淵源,事關呢度嘅老闆Joe同老闆娘Amy見証我地由拍拖到結婚到生仔,拍拖時我地兩個成日行完金門公園就嚟呢度食早餐,食完就行返屋企,天氣好係幾好嘅運動,李太大肚果陣我地都成日係咁當運動。李生求婚果朝都同李太嚟呢度食早餐,食完就返李太屋企(而家我地屋企)拎隻介指出嚟。Joe同Amy見住我地拍拖、結婚、生仔,見住我對仔女由BB到而家幾歲大,可以話係老朋友,而且佢地同我地又係鄰居,我地住嘅地方差兩條街咋。M's Cafe位於Inner Sunset,果度泊車都叫OK,我地通常都係一早去,所以一般都唔難搵位。
呢間餐廳仔位於條街中間,細細個門口,裏面座位唔多,大枱得兩張,二人四人枱就多D。睇裏面嘅佈置都知係舊式餐廳,就好似香港中環嘅冰室咁樣。



因為係新年,老闆兩公婆都係華人,所以都有少少新年裝飾。


雖然係華人,但所賣嘅係美式餐,不過有中國茶飲,雖然係茶包,但又幾好味,早一兩年係供應綠茶,但老闆娘話後來個供應商唔再入貨,佢要再搵過第二隻。

同好多美式餐廳一樣,呢度嘅早餐係全日供應,每日有一個特餐,李生呢個就係今日特餐啦,次次唔同架,睇下有咩食。。。有兩隻蛋(李生至愛sunny side up太陽蛋)兩條意式肉腸(中間切開)加hash brown,仲有兩片多士,誠為$5.XX,算係抵食。


呢個係早餐中最抵食最吸引嘅M's Special,個餐有蛋(我鍾意炒蛋)加煙肉或火腿或corn beef(推介corn beef,抵食又好味,係鹹咗DD),再加薯仔home-fried potatoes(我通常改hash brown,因為跟餐嘅薯仔係好多架,食唔晒),仲有pancakes或French toast(今次叫French toast),跟埋咖啡或茶,都係$6.XX,我通常食唔晒,打包又做一餐早餐啦。



另外有一個又係超抵嘅Breakfast Special,10點前平幾毫子,但10點後都係$3.XX,有D咩?有蛋、有pancakes、有煙肉或火腿或腸仔,腸仔我一定唔食,因為係好鹹嘅美式辣腸仔,煙肉OK,火腿比較啱我心水,不過兩兄妹鍾意煙肉,所以就order煙肉俾佢地食~


因為呢個餐冇嘢飲,另外叫咗熱朱古力,佢地想要whipped cream,呢度嘅熱朱古力冇cream,不過就熱辣辣又大大杯,兩兄妹最後都飲唔晒。





豬扒妹好緊張等食,爸爸唔該快手少少啦,人家肚餓啦。

今日都算乖,兩個自己食,雖然都要提佢地唔好掛住玩,但算係食得多,我估係因為肚餓。




咁多嘢我地一家都食唔晒,最後打包咗個French toast番屋企,埋單計埋貼士$23,算係幾抵食,星期日泊車唔駛入咪標,如果唔係落雨,同一個block有個farmer market,都有少少嘢睇,買花就最抵,今次因為落雨,我地食完出嚟都已經收晒,下次去過,不過farmer market嘅嘢都比較貴,話係因為天然喎,都唔知係唔係真。

M's Cafe地址係: 1376 9th Avenue(Irving同Judah中間)
開Mon、Thu至Sun 7:00am至4:00pm

P.S. M'Cafe 已於2013年初易手,新店食物出準欠佳,價錢更之前更貴,不吃也罷~

No comments:

Post a Comment