Monday, January 9, 2012

金門公園新發現 Golden Gate Park again!

2012年1月2日都仲係假期,李生又話帶對仔女去金門公園,我唔得話佢知果日唔係星期日,未必封路。去到果然係冇封路,中間條路泊晒車,仲車來車往,但既然嚟到冇理由走嘛,於是就喺空地踩scooters,呢個係一入空地範圍就見到嘅地上塗鴉,昨日冇架,都幾有趣。







但果日有一大批人踩skate boards踏單車同roller blades,又有人帶咗個唱機去開大聲播pop music,最重要係冇人就住我地呢兩個較細個嘅小朋友,



所以李生就話去第二度玩,轉出嚟之後轉入公園裏面一條步行徑,唔算多人,亦都有人踩單車。 
呢條路我地經過但從來未行入去過,今次算係發現新大陸,原來可以通到去California Academy of Science同de Young Museum。





沿住條步行徑,周圍都係花草樹木,係就係凍少少,因為陽光俾D大棵樹遮住。




呢棵唔知係咩名堂呢?有晒花苞,應該就開花。




紫色架,有D似薰衣草。




呢張有D砌圖味,現場都幾有詩意,除咗李生掛住自己行,我喺後面影呢樣,其實場面都可以幾浪漫,我諗起Meg Ryan同Billy Crystal喺When Harry Met Sally公園行周圍落葉果一幕,不過如果問李生,佢一定話:「咩戲?未睇過喎。」佢都唔鍾意睇愛情片。




果兩隻係鹿嚟架,但太遠影唔清楚,應該係應節放兩隻reindeer俾入場人士睇,呢個係California Academy of Science嘅室外gathering place,俾人野餐同攪D戶外活動。







睇完鹿返轉頭去另一邊。




經過一條隧道,有個人表演小提琴,但五音不全,應該要調一調音至拉。




進入California Academy of Science同de Young Museum中間嘅中庭範圍,中間個倒三角大樓就係超醜樣嘅新de Young Musuem,唔只醜樣,外圍物料係傳熱架,李太試過辣到手。







兩兄妹身後嘅就係我地今日嘅重大發現之一。




個噴水池噴嘅係肥皂水,成個池都係泡泡,就好似積雪嘅池塘,三藩市真係十年不逢一閏落雪,就算落雪都係限於雪花,好難會積雪,唔知邊個諗到呢個點子,唔駛幾多錢就好有節日氣氛,經過嘅人,無論大人細路都影相或停落嚟欣賞下,我見有好幾個仲伸手入去抓D泡泡上嚟,証實真係肥皂泡。





哥哥同豬扒妹圍住個積雪池塘玩咗好多圈,差不多半個鐘至肯走。










另一個水池。







哥哥睇地圖,話Here is the restroom,當然唔係啦。




回程上返路面由側邊轉返出去大路,唔行隧道啦。









經過空地,依然係咁多人,我地返歸食午飯啦。







之前影漏嘅一個地上塗鴉,好colorful喎。





No comments:

Post a Comment