Sunday, January 29, 2012

Gilroy Garden 一日遊之2

玩完個轉得好快嘅咖啡杯之後,又係轉轉轉嘅士多啤梨,其實多數機動遊戲都係轉轉轉,所以哥哥又係照例話好驚唔玩,但一開動之後發覺又唔係好快喎,於是由捉實我之後到開始肯放手坐,不過都係有D驚,



反觀豬扒妹,真係天不怕地不怕,同爸爸坐士多啤梨,仲想企起身。






跟住去玩上一年哥哥玩到大叫大喊嘅旋轉木馬啦,哥哥去咗坐馬車,即係唔識郁唔係高高在上果種,影唔到佢嘅相,豬扒妹未入去已經揀咗呢隻,點解?因為有好多花,隻馬都好高,不過豬扒妹唔驚,仲好鬼開心,其實有一條皮帶綁住條腰都叫做有少少保護。可惜我冇睇清楚,原來呢隻係唔會上上落落架,一開始就發覺唔對路但已經太遲,豬扒妹問點解唔郁架?







之後唯有補飛玩多一次,坐過另一隻。



玩完木馬已經中午,天氣熱兩個小朋友都有D肚餓,買咗雪糕俾佢地食,好大杯軟雪糕,兩個都食唔切,李生李太要做back up,必要時出口幫食緊D,但哥哥都一手都係,冇計啦,食完洗手把啦,兩個食得津津有味。









中間見到行人道旁有好靚嘅小黃菊,仲有好大隻小蜜蜂。







之後去玩路軌老爺車,不過相機冇電換唔徹電,於是只得兩張相,仲要冇嘢睇嘅。





再去玩一個好簡單嘅蘋果蠶蟲車,其實只係一個團團轉嘅機動,但因為轉得唔快又唔高,哥哥唔驚,加上因為兩個小朋友可以自己坐最前,佢地特別開心。










No comments:

Post a Comment