Sunday, January 22, 2012

第二次嘅排包:迷你版

因為之前整嘅排包對兩個小朋友來講係較為大片,尤其是豬扒妹,因為通常呢隻直接法手搓包到第二日都會較硬,加上呢排天氣實在太凍,麵包放室溫都硬晒,一定要入微波爐或焗爐番熱,咁一拎出嚟對仔女就話好熱太大塊,所以特別改一改,整咗一個迷你版,用嘅料一樣咁多,一樣咁搓唔焗,只係之前個麵糰切成8份,呢次係20份,加埋提子,每一塊排包係正常嘅一半。




材料同詳細做法可以去之前嘅post度睇番(Click入呢度就得),我今次只highlight同上次唔同部份。今次可能做慣咗,搓嘅時間好快,個麵糰發酵好後切開係見到好fluffy,面仲有一D薄膜起泡,質地柔軟但不黏手。發酵完第一次真係大咗好多,未發酵前冇影到相,呢張係發酵完第一次後嘅。



呢張係放氣摺疊後再發酵前影嘅。



二次發酵後個麵糰好大個,好軟身仲有薄膜。







今次切開20份,儘量做到份份差不多大細。



因為加提子,所以卷之前就加入提子再將提子包入中間,揉成一條長麵包條。








續條排入焗盤發酵第三次。



發酵完見到麵包條發大咗。



放入焗爐15分鐘後,因為包面未變金黃色,所以再多焗8分鐘。焗好後係咁嘅。





撕開見到組織好鬆軟,比上次更軟熟更好味。



再撕開一片片可以約略見到提子個影。

3 comments:

  1. 祝新年快樂~工作愉~~囝囝學業進度~囡囡活潑可愛
    [版主回覆01/23/2012 15:59:54]祝Maggie龍年笑口常開,身體健康,工作愉快。

    ReplyDelete
  2. 卷實一點 出爐口效果更光滑 ?
    [版主回覆01/24/2012 13:26:12]已加師傅facebook,原來大家有點淵源,嘉頓以前係我嘅客,未移民前我做廣告公司,當時其中一個客就係嘉頓。
    [周公 Kai回覆01/24/2012 09:14:44]kaisan.chow@facebook.com /周介山 . facebook video .
    [版主回覆01/24/2012 08:11:24]我有facebook架,師傅你個facebook名係咩呀?等我入去睇下學嘢先。嘩,好多學問,不過我鍾意接受挑戰,希望取經後可以整得好過而家。p^0^q
    [周公 Kai回覆01/23/2012 16:36:00]烘盆個高不合用?
    [周公 Kai回覆01/23/2012 16:34:36]facebook video 有我示範(排包做型及烘焙)過程 ! 妳有facebook ?
    [周公 Kai回覆01/23/2012 16:29:29]重量每條要相同? 接包是礎型最基本工序?凹凸不平是不實 發酵口無力引起?與掃蛋水無關?
    [版主回覆01/23/2012 16:04:54]等我試下先,我係整麵包新手,多謝賜教,我冇掃蛋上面,唔知有冇關係呢?

    ReplyDelete
  3. Kung Hei Fat Choy. ^^
    [版主回覆01/24/2012 13:33:26]恭喜發財,身體健康,呢兩句係我今年教兩個仔女講嘅祝福語,應該個個受用。

    ReplyDelete