Wednesday, January 11, 2012

再嚟椰蓉檳 Coconut Buns again~



呢次係第三次整麵包啦,都係椰蓉檳,因為鍾意食囉,而且革命尚未成功,點可以又走去做第二種。今次大致上個麵團材料係一樣,不同我手搓咗好耐,加咗多D水,手搓耐D係想睇吓會唔會個質感更鬆更彈。


搓完個麵團係好光滑,睇唔到有筋,仲係幾濕幾黏手但又唔係去到成唔到一個麵團。



靜置30分鐘後個麵團發大咗好多。



放完氣摺幾次,又搓番做麵團,size縮番細,都比未發酵前大個。



再過30分鐘後,個麵團比第一次發酵更大,直情係頂住張保鮮紙。

切開4份,因為今次想整8個,切開見到個麵團裏面好鬆有窿仔,個麵團好軟但唔黏住手,果刻覺得成功在望啦。



另外個餡都加多咗糖同雲厘嗱香油,幾滴就聞到香味。



今次唔好係太貪心想多D餡,因為李生話冇咩味,所以今次加料,但包果陣就問題出玩,有部份黏得唔好,餡料多容易散。







好彩焗出嚟真係我想咁嘅鬆軟,因為個麵團較濕,而且今次整多咗兩個,D餡料初初係漏咗出嚟,焗完個樣唔多睇得出,好彩好彩。



見到又忍唔住襯新鮮試下,嘩,嘩,嘩,好鬆軟呀,係呢種感覺啦,我就係想要呢種,真係冇辜負我手搓咗咁耐,夜媽媽又整包。個餡好夠味,真係好似細個食果隻椰蓉檳咁味呀。



撕出嚟見到一絲絲架,個質地好鬆,之前切開麵團包餡果陣已見到個麵團有窿,仲係非常有彈性但又唔黏手。真係急不及待想李生聽朝起身試味,好心急,好心急。



美中不足係個焗盤好似細咗D,咁多個包好似逼到變晒型,下次要用個大嘅焗盤試下。

後記:李生終於試咗個包啦,佢話好好食呀,佢未食過呢隻港式麵包~
昨日去groceries shopping,李生話以後唔買麵包啦,有我整就得,吓?咁大壓力?唔整就冇麵包食喎!!!李生叫我整細細塊嘅方包,因為個仔次次食三文治都食唔晒一份,不如整細塊D嘅方包,就可以方便我地做午餐俾仔仔,李生真係一個好爸爸,抵錫。
OK,李太將會開始研究整麵包,到時再慢慢分享。

3 comments:

  1. WA....叻叻
    我見有d人教係撻個粉團咖
    不過我都冇試過 hehe...
    你要返工都仲咁好心機真係服左你lu
    [版主回覆01/14/2012 03:17:14]Thank you~我今次都冇咩點撻架,因為實在好嘈,9點幾整包,個個都瞓晒,撻咗幾下,我又覺得手搓都差不多,只係撻唔駛咁用力冇咁攰。我今次手搓咗好耐,最初一路搓一路加水,搓到個麵團光滑冇筋至收手,應該搓咗45分鐘。係呀,我要返工,所以平日只有夜晚得閒整,星期六日都要下晏至有時間。我對煮嘢食,手作呢D嘢都幾顛,以前未結婚仲緊要,而家時間唔夠分。

    ReplyDelete
  2. 我諗你買部麵包機好d 喎
    bk果度都好多post講都好正...又吾貴 hehe
    不過郵費吾知幾多=.="
    你果邊一部貴吾貴呀?
    [版主回覆01/14/2012 15:41:44]我有朋友都提議我買部麵包機,咩包都整到又唔駛咁辛苦,
    我未真係研究過,剛剛上網睇下,好D牌子大約百幾至二百幾美金一部,
    如果真係會成日整,我都覺得值得投資,平果D唔駛一百美金。
    而家反而唔係價錢問題,係有冇位放,就嚟會搬屋(其實都係樓上樓下),
    到時清吓D嘢,希望有位可以考慮買番一部,但我好鬼衰,
    總係想學咗原始法先,其實搓包都幾好玩架,hehe~我都唔覺自己搓咗45分鐘。
    不過,多謝你提議,我真係會認真諗下架,以我咁孤寒嘅性格,
    我要格過晒價至會買,始終都要二三百,唔俾得老公知住,
    唔係佢會唔理三七廿一買俾我架。@_@
    由香港寄郵費都唔平,因為都會幾重,平日寄幾件衫都二百幾。=_=

    ReplyDelete
  3. 也建議買麪包機~不過要買容量夠大~價錢方面~WAL-MART經常有.....上網亞馬遜還有E-BAY~不過一定要識貨~麪包機可以打麪團很方面~初玩包時也是上E-BAY 買個2手法20左右~遲D都會再買部新~
    [Maggie Kitchen回覆01/15/2012 19:16:54]現在您搬屋~有時間幫您search下~提醒我
    [版主回覆01/15/2012 13:36:47]有冇好介紹?我見價錢都參差,有五十幾Sunbeam,象印最貴二百幾以上,Panasonic就百幾二百,Cuisinart都要二百幾,個個都差不多做磅半至兩磅包,都唔知揀邊隻好,有咩貼士分享下~

    ReplyDelete