Monday, January 9, 2012

椰蓉檳出爐啦 Coconut Buns

昨日下午整咗pizza dough同椰蓉檳,可能係第一次整,手勢唔好,所以出爐個dough同個包都好似唔係幾發大,又好似唔夠鬆軟,又好似焗好耐都唔熟,總之就係唔係幾妥,諗嚟諗去唔知邊度出錯,最後迷底終於喺執相時解開:咦,原來果包酵母係7g唔係21g,我唔知個packaging攪咩,可能係一pack三包買,每包7g,個包裝寫咗總共21g,好彩有影低相,唔係就死得不明不白。

今晚再死心不息再試過,落晒成包酵母,又上youtube搵教手搓麵包嘅片睇,咁啱見到一個係麵包師傅教學生整包示範搓粉團手勢,原來要好大力搓到個粉團表面光滑出晒筋但唔黏手,於是就開工整,出嚟呢個包真係似樣啦,鬆軟有味,昨日仲有一個錯處係冇較到餡料嘅味,今次呢個冇出面賣嘅咁甜,但絕對係可以講好味。



麵包材料:
高筋粉         16安士(448克)
4安士(112克)
酵母 1/4安士(7克)
牛油 1.5安士(42克)
暖水 6安士(188ml)
1隻
牛奶 2安士(56克)

包餡材料:
椰絲 3安士(84克)
牛油坐溶 1.5安士(42克)
2安士(56克)
雞蛋 1/4隻(留少少掃包面用)

做法:

1)高筋粉過篩,加入酵母、糖拌勻。
2)牛油坐溶或放微波爐中叮溶,但不用太熱,加入粉中。
3)蛋略打加入牛奶中,例入粉中。
4)續少加入暖水,將麵粉搓成麵團,最好唔好一次加晒所有水份,如麵團太濕就要加粉,太乾可加水,粉團初初會好黏手。
5)把麵團放枱上搓至起筋有彈性,光滑但不黏手為準。
6)搓好麵團放盤中,用保鮮紙蓋上,發酵30分鐘。
7)將麵團放氣,摺拍數下,再揉成光滑麵團,續發酵30分鐘。



8)將所有餡料材料撈勻。
9)將發酵好嘅麵團分成3份,每份以麵捧壓平成長條型,鋪上1/3份椰絲餡料,捲成長形,中間切開成兩份,放入已塗油之麵包模中再發酵30分鐘。









10)焗爐預熱350度F(180度C),包面塗上少許蛋液,放入焗爐中焗約20分鐘或至包全熟包面呈金黃色。出爐後可即時塗上牛油或果醬。













小心得:
1)椰絲餡要夠多,但切勿加太多糖,另外椰絲可因應喜好用有甜味或原味,我全家都怕甜,所以我著量減少糖份量。
2)搓麵團時不要一次加晒暖水,我係續少加,到麵團開始黏手時就拎出嚟用手搓,之後用手指將水份拍上麵團上面再搓,可以避免水份太多,因為水份都要睇濕度同天氣去調較。
3)一般做法都會焗好後塗上牛油或果醬增加味道同色澤,果醬以黃梅醬Apricot jam最夾味,我屋企咁啱得士多啤梨果醬,都蠻不錯。
4)要預留位置俾個包發大,我個長方形烔盤太細,所以我用一個圓形焗盤做成6個,其實呢個份量係4個正常size椰蓉檳,我就對仔女同個焗盤,所以分成3份,切成6個包。


後記:第二次整終於見得人,食得落肚,夠膽講好味,個texture好鬆軟,我試味撕咗少少,之後忍唔住夜媽媽食咗一個,想唔變肥C9都好難。

今日帶咗兩個包返公司當午餐,初初摸落好似個包隔咗一夜硬咗好多咁,但我放入微波爐搵張紙蓋住叮咗30秒,出到嚟軟熟同鬆番,仲好好味,我估如果噴少少水放入焗爐焗一陣,應該會仲正。李生返緊工等同事中途打俾我,同我講個椰蓉檳好食過之前果一次好多,但佢話都仲係未夠鬆(我都覺,或者要鑽研下搓麵團手勢),同埋都係未夠味道,我話要加多少少糖同椰絲,或者再加多少少雲喱拿香油,烹飪嘅世界真係好玩又博大精深,話之你係皇帝,整得唔好就係唔好,努力至會有成果,人人平等,我鍾意。

2 comments:

  1. 真係加返gram呀...hehe..咁乖乖嘅 ^3^
    你搓左幾耐呀?我手搓過一次就放棄左lu =.=頂吾順呀....
    [版主回覆01/12/2012 06:31:15]嘻嘻,都係多幾隻字啫,剛剛見到,加埋攝氏度數落去啦。我今次都搓咗最少20分鍾,不過我覺得未係好夠,因為我見youtube上面個師傅個麵團係表面冇筋見到架,我果個係滑,但未去到見唔到筋,可能係唔夠力,個師傅教撻個麵團,但夜媽媽整包,撻好大聲,唔想嘈住李生瞓,佢好醒瞓,再整就會試下撻個麵團。

    ReplyDelete
  2. 試下加老麪&17HRS 麫包~遲下玩17HRS 麫包
    [版主回覆01/15/2012 13:40:12]老麵我聽過,另外借咗本書講17小時冰種發酵法,我搵過有D講中種嘅都係類似,而家心急玩住直接法先,搬定咗就開始玩下第二樣啦。

    ReplyDelete