Saturday, January 7, 2012

元誕日金門公園 Golden Gate Park

新年連續3日假,因為1月1日係星期日,所以1月2日補假,呢幾日李生有嘢做好忙,但我地都抽時間帶對仔女出去玩吓食吓,其實小朋友最重要係父母陪,去邊食咩都唔係好緊要。話說2012年1月1日星期日,金門公園Richmond一段行車路照例會封路,劃為行人專用區,普通車唔入得,只有有通行証車輛可以進入,包括巴士、shuttle bus、運貨去小食亭嘅貨車同警車,所以星期日會有好多人一家大細去踏單車、跑步、散步、踩scooter等。由我陀哥哥開始,我地一家如果天氣好,都會去公園行吓,以前對仔女未出世,李生李太成日都手拖手行由Richmond行過公園去Sunset食早餐,食完又行番過嚟。到對仔女出世後,幾乎日日都推嬰兒車去行公園晒太陽,到佢地大D就等佢地可以去行吓走吓,運動完一輪一家大細倒頭瞓幾粒鐘午睡,簡直係人生最大享受,而家我地會帶對仔女去公園scooters。

美國呢邊踏單車、scooters等小朋友大人都要有頭盔,見過有個7、8歲男仔喺公園踏單車,冇戴頭盔冇大人睇住,有車嚟個男仔唔識避幾乎俾車撞到,我同另一個家長直情想報警,邊有父母咁大意架?
好啦,講番我地1月1日去金門公園,由Fulton入去公園範圍,呢度係專俾人踏單車、scooter、skateboard嘅空地,哥哥同豬肉扒妹玩咗一陣,因為都幾多人,李生就話行出去車路度玩啦,








由一邊直去另一邊,又再番轉頭,

























經過一個小食亭,專賣熱狗,一D都唔平。



嚟到植物公園(San Francisco Botanical Garden)其實係一個溫室,裏面有各種不同品種嘅花草,但要俾幾蚊入場費,裏面又唔係大,所以我地應該係未入過去嘅。










最低限度都要戴頭盔至係安全合法。

1 comment:

  1. Your daughter is so cute, is she around 5 years old? I used to live in SF Bay Area and go to GG Park sometimes, reading your blog recalls all the good memories. SF is a great place to live, enjoy it and wish you a happy 2012 ahead of you.
    [版主回覆01/09/2012 14:57:31]Thank you Jason. 我小女影相似大個,但見過的人都說她迷你,未到5歲,只有4歲多一點。金門公園的確是一個好去處,我從前拍拖都留下不少腳毛,灣區比東岸暖,又比更南地方好像San Diego有趣,我一個港女來到,以為會好難適應這邊沉悶的生活,想不到又蠻享受,尤其是結婚生子後更覺得這兒較適合小朋友成長。祝你2012年生活如意,身體健康。

    ReplyDelete