Friday, January 27, 2012

自家製豬肉乾 Homemade Chinese Style Pork Jerky

豬肉乾原來唔難整,自己喺屋企都整到,李生好鍾意食豬肉乾,美國呢邊都有類似,叫做jerky,多數係牛肉,仲有雞肉火雞肉豬肉等,但一般係好硬好有咬口,真係咬到個咀好攰,咩興趣都冇晒。之前上BK見到講自製豬肉乾,睇完覺得好神奇,原來咁易整,但一直都未有時間試。剛剛呢個星期買咗磅豬肉,諗住包雲吞俾大少當午餐,但已經星期四啦,都未有時間整,今日李生提我好諗D嘢煮用咗D豬肉,唔係就會壞,我話咁今晚包雲吞啦,但李生話佢想食豬肉乾喎,好啦,試下啦,我同自己口味整出嚟呢個較為多汁,唔算好乾,因為怕太乾會熱氣,另外我又整得甜少少,多D蜜糖味,希望我果兩個素食小魔怪肯賞面食D啦。




材料:(約整兩大塊)
碎豬肉 1磅(約12両或455克)

醃料:
黃糖     4湯匙
蜜糖     1-1/2湯匙
鹽        少少
米酒     1湯匙(有玫瑰露或紹興酒味道更好)
生抽     1-1/2湯匙
另加  1湯匙蜜糖加1湯匙水拌勻作掃面用

做法:
1)碎豬肉加入醃料攪至起膠,以保鮮紙蓋上,放入雪櫃30分鐘。
2)焗爐預熱至350度F(175度C)20分鐘。
3)將一半豬肉放上一張焗爐紙上,再鋪上保鮮紙,以麵棍壓成薄片。





4)揭起保鮮紙,將肉連焗爐紙放入焗盤中,先焗15分鐘。





5)取出將豬肉反轉面,掃上蜜糖水,再入爐焗10分鐘。



6)取出再反轉,再掃蜜糖水,入爐再焗5分鐘。
7)取出後剪成細片即成。



小心得:
1)個個焗爐溫度都有出入,原本個食譜係300度F(150度C),但我試過第一塊效果唔係幾得,所以加到350度F(175度C)去焗第二塊,效果頗滿意,建議第一次整不妨試個低溫嘅先。
2)原食譜係為焗兩次總共23-30分鐘,但我見到一邊較深色,所以就多焗一次,掃多一次蜜糖水。
3)豬肉一定要攪到起膠整出嚟先係一塊唔散。
4)焗完第一次會有少少肉汁,但唔緊要,如果完全冇汁就可能太乾啦,太乾就加多少少蜜糖水掃面同焗少一次焗短D時間。
5)鍾意食辣可以加紅辣粉或胡椒粉,我冇落,因為小朋友唔食得辣。
6)想塊豬肉乾薄D就壓肉時壓薄D,厚身會多汁D,但焗會要多少少時間。

後記:
李太整完李生已經瞓咗,未知佢鍾唔鍾意食,李太媽試咗一小塊話幾好味,佢話有個朋友以前又係自己整牛肉乾,當我話佢知其實咁易整,佢都唔係好信,不過李太媽唔用焗爐,都係等我得閒整俾佢食啦。


原食譜可參考以下連結:
hohomay recipes http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4501191&extra=&page=2
Jennifer Kitchen http://www.jen12399.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

3 comments:

  1. 我都幾左好多次呀 我覺得碌薄左吹乾身少少先焗效果會好d

    有時就咁入雪櫃一陣 同埋最好味都係用玫瑰露

    你細個應該有食過燴尤魚啦 我試過一次好次燴尤魚咁用個網燒(去沙灘bbq)

    果次真係正到爆呀
    [版主回覆01/31/2012 06:59:23]好似燴魷魚咁燒當然係正啦,去到澳門見到好多舖頭都擺個炭爐出嚟燒就知啦,不停加蜜糖反轉幾次燒,諗起都覺得好食,不過會熱氣D啦。你有冇試過牛肉乾呀?我估咁整都得,但我媽唔食牛肉,我老公同我爸我媽食過D豬肉乾都話幾得,對仔女唔俾面,叫佢地食肉好似叫佢地食毒藥咁,哈哈。

    ReplyDelete
  2. 我吾食牛ga....所以冇整過
    不過我見過人地整囉
    佢地話同一個yip法牛肉會乾好多
    可能因為牛肉d脂肪比例比豬肉少啦
    我諗你要就返呢樣嘢

    仲有"華園"果隻質地ge肉乾 原來都可以自己整ga
    不過我吾記得係邊度見過 要搵搵先
    我有朋友跟嚟整過請我食
    我覺得都好好味呀 搵到比link你試吓丫
    d鬼佬肉乾我就吾識欣賞lu
    [版主回覆01/31/2012 09:49:41]我都唔鍾意食鬼佬果隻Jerky,un都冇朋友,咬都咬唔開,食少少個口已經攰。講開又講,唔知雞肉整又點呢?或者火雞肉?我覺得紅肉始終都冇白肉咁健康,但應該好似你講咁,要較一較個調味同時間,或者要反多幾次搽多幾次蜜糖。

    ReplyDelete
  3. 我搵到果種肉幹ge食譜喇
    http://www.wretch.cc/blog/mitong/22971644
    不過我未得明試整住呀^^
    [版主回覆03/09/2012 05:10:03]多謝你呀,咁有心搵俾我,唔知老公鍾唔鍾意呢,呢個望過都有D咬口喎,等我遲D試下先,呢幾日忙個仔嘅party。

    ReplyDelete