Tuesday, January 3, 2012

自家製麵條 Homemade Noodles

買咗部pasta maker已經一個月都未開鋒,仔仔放咗兩個星期假,第二日要返學啦,又要每晚整第二日午餐俾佢,一向都係李生本多,因為哥哥係半個鬼仔,鬼咩,李生都係大半個鬼仔,除咗個樣係中國人之外,食嘢行為個性根本就係鬼。如果你問哥哥想食咩,佢一定話pizza、hotdog、salami sandwiches,豬扒妹至愛係麵麵、紅豆包,真係兩個小朋友同一個阿媽阿爸養,點解會相差咁遠?我想不如攞部pasta maker出嚟玩吓啦,佢地又有得玩(李生有嘢做,唔想兩個小朋友纏住佢),第二日又有得食。其實都好容易做,材料又簡單。



材料:
麵粉     2杯(16安士)我用中筋粉
半茶匙
4安士(120ml)我用咗之前浸冬菇嘅水

做法:
1)麵粉過篩加入鹽。
佢地襯熱鬧,點都要各自同D粉影相,仔仔做放入篩果個,李太同豬扒妹篩粉。




2)水慢慢加入麵粉中和勻,如果麵團已夠濕,不必加晒咁多水。





3)拌勻麵團之後用手搓,搓嘅方法係由一邊將麵團拉向另一邊,再用手掌略為壓一壓,再由另一位置將麵團拉向對面,如此類推,約搓5分鐘,再將麵團揉成一個圚麵團。



呢張相係李太搓粉,哥哥揸機影架,好彩有佢咋,唔係影唔到點搓。





表面仲係幾粗糙吓



嗱,兩個炸両又嚟湊熱鬧影相啦,係要一人捧住一次。





4)放入大碗中,蓋上保鮮紙,靜待約1小時。
5)用手以之前方法再搓麵團約5至10分鐘,至麵團表面光滑。





6)麵團靜置20分鐘。

7)用麵捧將麵團壓成薄長條,切成長小塊,放入pasta maker壓成薄麵皮。呢部機算幾易用,基本上哥哥都整到,最初果兩堆係哥哥整架。









8)之後用切麵器部份將麵團切成麵條,灑上麵粉令麵條不會黏在一起。



9)放入滾水中約10分鐘就會熟,可以撈起放入湯中食用。



小貼士:
1)將麵團放入pasta maker時,起得先灑上麵粉於表面,可以防止麵條太黏。
2)切好嘅麵條要灑上麵粉,分成一堆堆,方便之後落滾水中煮熟。
3)我用浸冬菇水去和麵粉,完成嘅麵條有淡淡冬菇味,可以加入菜湯或高湯或菠菜汁和麵粉做出不同口味。
4)煮麵條時因為之前加入麵粉防止麵條黏在一起,煮麵前要先拍去多餘麵粉,否則煮麵水會變得好杰好濁。
5)如果冇pasta maker,可以將麵團壓薄後卷起用刀切成麵條。

後記:
煮完麵條之後,兩個仔女話肚餓,於是兩個擦咗一滿碗。之後第二朝,我用富貴雞個雞汁再番煮麵條,麵條吸晒汁之後,非常好吃,加入少許菜同冬菇,哥哥好俾面食咗一半,放學之後再食埋剩低果一半麵條,都算對李太有交待,可惜朝早整午餐時時間太趕,冇影低哥哥個飯盒,睇唔到個雞汁麵條有幾好樣。
最辛苦唔係搓麵或切麵,而係要清潔果部PM,因為唔可以放落水度浸洗,李太單手捧住個切麵頭,果部份好鬼重架,另一隻手好小心咁用刀仔將夾喺中間嘅麵團挑出,做完真係攰到冇朋友,下次都係整烏冬,用刀就咁切粗粗條算啦,今日對手臂都唔係我自己架。

2 comments:

  1. Pandora 香傭講法文January 4, 2012 at 6:27 AM

    haha, 自己整係yummy d 嘅^^
    [版主回覆01/05/2012 05:42:58]味道OK啦,好彈牙就真,其實似烏冬多D,起碼冇加碱水同味精等化學嘢。

    ReplyDelete
  2. 請問這部機香港有冇得買呢??
    [版主回覆03/23/2013 05:23:16]我聽人講過有,不過唔係度度都有,但我搵唔番講過邊度有,好似有人提過SOGO,你去睇吓啱唔啱,個人感覺部機要實淨夠重夠穩陣至好。

    ReplyDelete