Wednesday, January 11, 2012

熱辣辣熱朱古力 Hot Chocolate

一對仔女自從上次去完Manor Cafe,飲過熱朱古力之後,就愛上了呢種咁高脂嘅飲品,其實又冇可厚非嘅,李太都鍾意飲,尤其是冬天冷到對手仔都結晒冰嘅日子,捧住一杯熱辣辣朱古力,暖在手又暖在心,飲完成個人暖笠笠。原來李生一早整過熱朱古力俾對仔女飲,應該係喺周末李太賴床嘅時候,因為哥哥可以話俾我聽爸爸係加D咩入去,而我係唔知道屋企原來有D咁嘅嘢,我真係一個失敗嘅主婦!呢日朝早,李生要修理間屋,對仔女想黏住爸爸,所以我提議整熱朱古力飲。




材料:(整兩個半杯)
鮮奶   適量(我用杏仁豆奶)



朱古力粉 兩包(每包0.55安士約16g)



細粒棉花糖 隨意
打發忌廉 少許

做法:
1)鮮奶倒入煲內煮到起蝦眼。
2)加入朱古力粉拌勻,煮至滾。



3)倒出杯中,撒上細粒棉花糖。



4)打發忌廉加入朱古力中即成。



今次由取材料到煮好,哥哥同豬扒妹都有參與,哥哥去雪櫃攞奶攞忌廉,豬扒妹唔知邊度搵到兩包熱朱古力粉,到我煮果陣,兩個想擔櫈仔睇,但因為爐火太危險,我只係俾佢地遠觀,唔可以行近個火,之後哥哥拎杯,我倒出朱古力派棉花糖,完全係一個team work,我享受個過程,佢地鍾意個成果,超正親子活動。

李太唔想豬扒妹真係變豬,所以好cheap咁俾咗少少打發忌廉落隻杯度,佢同哥哥兩個反而對D棉花糖好有興趣,因為爸爸未俾過佢地咁食法。當我喺廚房洗完個煲,兩個小朋友已經食晒棉花糖啦,真係有咁好食嗎?

2 comments:

  1. 呢種almondmilk 成份有咩咖?
    係香港買實勁貴=.=
    不過熱朱古力我覺得最好味係用semi-sweet dark chocolate同奶一齊整
    有時整cake剩返我就會煲嚟飲^^
    [版主回覆01/14/2012 03:08:53]呢隻奶比牛奶多50%鈣,冇飽和脂肪同膽固醇,100% lactose-free,所以有好多飲唔到牛奶嘅人都可以飲呢隻。因為個仔濕疹好勁,時好時壞,我地就試俾豆奶杏仁奶佢飲,初初以為好難飲,點知係好滑好好味,呢邊買都比牛奶貴架,有時都會等減價至買,不過係對仔女飲嘅食嘅,貴少少都好啦。係呀,semi-sweet果隻chocolate chips最正,要幾濃就加幾多,不過屋企咁啱有呢隻,個仔拎俾我就整啦,我估係我老公買嘅,嘻嘻。

    ReplyDelete
  2. 哈哈~雖然只是看您BLOG~但也感到很溫馨~以過來人經驗之談~是一種儲值~它日孩子真是有些不同~
    [版主回覆01/15/2012 13:44:14]哈哈,多謝,承你貴言。

    ReplyDelete