Sunday, January 15, 2012

迷你版提子鹹方包 Mini Salty Bread with Raisins

李生話想我整三文治果隻方包俾個仔食,我一直都喺度盤算住點整好。呢晚對仔女又好似往常咁晚餐後又話要食嘢,因為我地晚飯係約6點食,李生慣咗晚飯唔食得多,之後就會食D零食,對仔女都學咗佢D衰嘢,我規定太晚唔可以食糖份太高嘅嘢,呢晚因為下午仔仔去birthday party兩點幾食咗pizza,晚飯就唔食多,果陣肚餓我都預咗。我問對仔女想食咩,佢地居然話包包,我話OK啦,拎起個麵包袋想攞麵包俾佢地食,點知個女話:"NO,我要食媽咪整果D包包,I want to help you make 包包"。但果陣整包仲要幫手對佢地實在太晚啦,於是我同豬扒妹講:"媽咪整包包,但你要早D去瞓覺喎,唔係媽咪整唔到包包架"。哥哥:"我要幫你整"。我話:"唔得架,包包好難,你幫唔到手架,你食完呢塊包包,早D擦牙瞓,媽咪今晚整你聽日有得食,好唔好?"哥哥同豬扒妹好爽快答應,呢晚真係不費吹灰之力,兩個B喺9點前上床,李太就開始搓包啦。

呢個鹹方包salty bread,又叫枕頭包pillow bread,因為通常都係一大舊好似個枕頭咁,我自己好鍾意食一隻甜甜地有提子乾嘅,對仔女都鍾意食提子乾,於是就整咗呢個迷你版提子鹹方包,點解叫迷你? 因為我係用一個細焗盤做,塊方
包係得正常方包一半咁大,適合我兩個大帝食。



材料:
高筋粉 1磅(16安士=448g)
2安士(56g)
酵母 1.5茶匙(1/4安士=7g)
牛油 1.5安士(42g)
暖水 8安士(250ml)
牛奶 2安士(63ml)
3茶匙(1/3安士=9.5g)
提子乾 適量

做法:
1)酵母先以少許暖水同1半糖放一起拌勻,靜置10分鐘。
2)麵粉過篩,加入鹽及餘下糖份。
3)牛油切成小粒,以手揉入麵粉中成淡黃色麵包糠狀。
4)酵母略攪拌,加入麵粉中拌勻。倒入牛奶拌勻。
5)續少加入暖水,把麵粉揉成麵團,不必一定將所有水份都加晒入麵粉中,只要足夠令麵團濕潤就可以。
6)將麵團取出,以雙手揉搓至表面光滑無筋但不黏手。
7)把麵團搓成圓球置碗中,面蓋保鮮紙發酵30分鐘。
8)以手指插入麵糰中放氣,取出後摺幾次,再揉成麵糰,再以保鮮紙覆蓋,靜置30分鐘。
9)第二次發酵嘅麵團明顯比之前大,取出做型。




10)將麵團分割成8份,可以睇到麵團中間有好多窿仔,麵團本身好柔軟又有彈性。




11)把每一份以麵捧壓成長形,灑上提子,卷成一個圓桶狀。






12)焗盤先擦油,把麵團卷續個排入盤中,再靜置30分鐘。






13)焗爐預熱至350度F(180度C),麵糰於最後一次發酵後放入焗爐焗45分鐘即成。




14)置架上最少半小時再用刀切成塊。

小貼士:
1)以糖和暖水混合酵母可以令麵糰於揉搓時較易混合。
2)以較低溫較長時間去焗包,可以令味道更濃郁。
3)提子乾只宜混入麵糰中,不宜灑上包面,李太就係貪靚灑咗一D提子乾喺面,結果係45分鐘烘焗令到提子乾水份抽到乾晒,味道又苦又粉。
4)一定要等到個包涼咗至好用刀切,否則一來難切開,就算幾利嘅刀都好難切得直。
5)呢種直接法做嘅包最大問題係新鮮熱辣果陣好柔軟,但一隔咗夜就硬晒,只要用一張廚紙蓋住放入微波爐叮30秒就會軟番,李太媽甚至用個鑊蒸番熱食都好柔軟。
6)酵母份量要因應酵母是屬於新鮮酵母、乾酵母等而定,我用嘅係乾酵母,包裝上寫2 1/4茶匙加水就等於7g活Active dry yeast,所以一定要睇清楚你買嘅包裝上說明。

後記:第二朝李生又係有嘢做,李太叫哥哥豬扒妹起身,初初佢地唔肯掛住玩,後來李太話有包包食,起身擦牙洗面,唔知係唔係肚餓啦,佢地嘻嘻哈哈走去洗手間,之後哥哥食咗4塊麵包,豬扒妹食咗3塊,雖然係迷你版都唔講得少,下午茶時間又每人食咗2塊,結果佢地兩個食咗差不多3/4,估唔到鹹鹹地加提子乾佢地咁鍾意。OK,下次又再整過,哥哥已經應承,如果媽咪整包包俾佢帶午餐,佢會全部食晒。

1 comment:

  1. Nice sharing! Wish your family a nice week!
    [版主回覆01/18/2012 15:31:08]謝謝,預祝新年快樂,身體健康。

    ReplyDelete