Sunday, January 1, 2012

新年富貴雞(荷葉包雞)

網上見人整富貴雞,但網主只係講咗大概,未有食譜,於是我自己膽粗粗試整,試咗兩款做法,因為準備時間唔夠,所以未夠入味,但雞肉真係好嫩滑,個餡都好正,下次一定會再做足工夫,希望會更好味。

李太N年前去過灣仔美利堅食過果度最出名嘅叫化雞,好食到連骨都係酥嘅,D內餡仲正過食雞,真係咁多年都難忘,當年係李太媽媽移民後返港,生日時李太細路帶媽媽去食,仲要一早訂位同訂雞,成食雞三個人食唔晒,打包返屋企。

今次我想整嚟做2012年第一餐晚飯嘅主菜,但因為除夕去咗親戚屋企開party,日頭又冇時間去買料,於是就喺今日2012年1月1日去買,但帶完兩個小朋友去公園玩完再食中午飯後,已經係下午兩點幾,原本盤算時間唔夠留返第二日整,因為中間要風乾又要醃入味又要焗最少兩個鐘,但李生想整好拎一隻去俾62食,猛叫李太開始整,話會趕得到,但我地低估咗我地個老爺焗爐,其實呢排我已經覺得個焗爐有D問題,成日都要焗差不多雙倍時間至整到,今晚亦都唔例外。


因為買咗兩隻雞,所以我試咗兩個做法:
1)荷葉包雞之後用錫紙包實。出嚟結果係個荷葉包雞剛剛好熟,肉嫩滑皮又上色,但D汁漏出嚟;









2)荷葉包雞之後,用麵團包實。 出嚟結果雞有D太熟,所以雞皮黏實荷葉,一打開塊荷葉塊皮都甩埋,加上個麵團太薄爆咗口,肉汁漏咗出嚟,肉依然係嫩滑,內餡都好味,但餡嘅肉絲就鞋咗D,我估係因為肉汁漏咗出嚟,做唔到煨嘅效果。兩隻雞都好味,要改進嘅係要整一個厚D嘅麵團,hold住D肉汁嚟煨熟隻雞,但時間上又要耐番D。









3 comments:

  1. 新年快樂~2個BB健康活潑~2隻雞好大隻~現在還未能接受US大隻雞~個胸好似US女人胸一樣不成比例~哈哈
    [版主回覆01/03/2012 14:35:43]謝謝,祝你新一年身體健康。係呀,美國嘅雞雞胸好大塊,如果蒸通常都乾,多數我會切落嚟炒,另外其他部份蒸或焗。

    ReplyDelete
  2. 忘記問您?餡
    [版主回覆01/03/2012 14:36:54]有冬菇絲、瘦肉絲、金針、雲耳,個人覺得D菇類吸晒D雞汁最正。

    ReplyDelete
  3. 我試整左啦,真係好好味,thanks
    [版主回覆02/23/2012 02:09:57]好開心,有人真係會跟住整呢個富貴雞,因為都頗花時間。

    ReplyDelete