Thursday, July 14, 2011

李太新玩具之2:Hair rollers foam curlers

話說昨日收到我D新玩具,夜晚襯老公、豬扒妹同哥哥瞓咗之後,
開晒出嚟玩吓,試咗套Hair Rollers Foam Curlers,我明知我頭髮多,
所以一次過買咗兩set,每set 6個,即係12個,都夠我咁多頭髮用。



每個curler有一個開口喺中間,用嘅時候將頭髮攝入中間,要卷起就係,
好似以前興過D髮卷棒咁用,但呢個好用D,因為有個位置hold住頭髮,
髮卷棒就冇啦。用嘅時候最緊要係攝到仲有兩三吋髮尾,



然後幾髮尾撓返住個curler,先再卷上去卷實上面D頭髮,



去到邊度收就要睇吓你想成個頭鬈,定係髮尾鬈,我今次係卷到去耳對上,
基本上由眉毛對下都係卷晒入去。



整晒成個頭,個樣都幾鬼搞嘢,好有卡通feel



希望我素顏個樣冇嚇親你啦,夜嗎嗎就瞓冇理由走去再化粧呀嘛。



之後我就上網睇吓嘢寫吓blog,大約40分鐘之後拆番D curlers落嚟,
個效果係咁嘅,都幾大鬈吓,set頭用佢都幾方便。



但set完去街就一定要搽定型水,如果唔係未夠一個鐘就直返7788架啦。


注意:我set嘅時候頭髮係全乾嘅,所以要耐D先有鬈髮效果,
如果你濕髮時整,再用風筒吹乾就唔駛用咁耐時間,
卷之前噴定型水或拆完之後即刻噴都會令個型可以hold得好D。


仲有,唔好太貪心,一個curler卷太多頭髮,咁樣要用嘅時間仲耐,
而且D頭髮會冇咁鬈。


唔知豬扒妹肯唔肯玩呢個呢?


3 comments: