Thursday, July 14, 2011

第62款:簡易三手辮髮圈(1級難度)10分鐘

第62款:簡易三手辮髮圈(1級難度)10分鐘

呢個係昨日朝早紥嘅,但因為夜晚掛住玩新玩具,花咗好多時間,
眼瞓所以冇UP上嚟,做法好簡單,不過就幾可愛嘅小朋友髮型。

話說同豬扒妹擦牙,唔想整濕D頭髮,我就用個橡樹係咁二幫佢紥起晒D頭髮,

點知豬扒妹話:I want to make a handle here。

李太:What handle?

豬扒妹:A teapot。

李太:茶壺?

豬扒妹:Yes,I want to be a teapot and teapot has a handle here。

李太心諗:吓,整個茶壺柄?唔係咁頂癮係嘛!

去到幫佢紥頭髮,諗吓都好喎,整兩條圈圈都好睇過喎。

但因為佢分側邊界,兩邊會唔對稱,夾硬分中間界,佢D頭髮又唔伏,
因為佢個轉同頭髮生長方向怪怪地,我最近就將前半部份分三份,
中間以法國辮方法鬢到頭頂,之後以三手辮鬢到結尾,


綁橡皮筋時,先於髮尾收尾部份綁兩圈,之後將條辮仔反上去開始三手辮位置,
用橡皮筋繼續綁多兩圈固定。



兩邊只係普通三手辮鬢到尾,又以相同方法將條鬢辮整成兩個圈圈。



髮尾部份我由得佢散開,我覺得小朋友咁樣都冇咩所謂,反正都係得意可愛。

 

我怕用果D橡皮筋會斷,所以我就加咗幾隻髮夾,一來裝飾,
二來唔會因為橡皮筋斷咗而成條辮甩咗。

No comments:

Post a Comment