Thursday, July 14, 2011

李太新玩具

李太之前去ebay買咗新「玩具」,估唔到有部份今日寄到,
效率真係幾快,睇吓有D咩好玩嘢先。



指甲立體花貼紙(3D Nail Seal),$0.99一張,都有時搽吓甲油,
豬扒妹勁鍾意媽咪搽甲油,次次都揸住我隻話:媽咪你好靚。
佢都想我幫佢搽,梗係唔得啦,佢太細個啦,而且D甲油、
洗甲水對呼吸系統唔好,加上佢鍾意咬手指,我話俾豬扒妹知,
如果俾媽咪見到食手指就冇得搽,So far而家佢都未有幸用我D靚靚甲油。



呢個包裝上只有日文冇中文冇英文,不過我bid果時叫hair rollers foam curlers,其實同普通髮卷差不多,今晚試用都幾易用,效果OK,等我得閒post個用法示範上嚟俾大家睇,$1.86 一Set真係抵玩。



呢個係非常好用嘅Topsy tail ponytail braid maker,中文包裝紙上叫美髮拉針,$0.99有兩套,每套一大一細,大果個相信好多人都見過,如果想加絲帶入頭髮做裝飾,細果個可以好似縫衣針咁用,將絲帶套入頭髮裏面,等我搵番D絲帶出嚟之後,同豬扒妹整D髮型俾大家睇吓。

No comments:

Post a Comment