Saturday, July 16, 2011

我又講Harry Potter

你睇咗Harry Potter & The Deadly Hollow Part 2未呀?


昨晚同老公睇,特技非常唔錯,可能係本書太長,又多文場,
拍電視就唔多好睇,有時講得太多,加上老公冇睇書,睇睇吓又問,
點解咁嘅?佢係邊個?講真我睇本書已經係3年幾前,
當時係生豬扒妹時坐月睇,日夜餵奶時一邊餵,一邊手揭書睇,
印象已經開始模糊,加上Part 1實在太悶,我睇唔夠廿分鐘就投降,
So far, 都叫做幾好睇,特技吸引,Snape 嘅故事幾感人,佢對Lily嘅愛好深,
不悉以身範險,為求可以保護愛人。

我估最大快人心係Molly殺Bellatrix果段,飾演Bellatrix果個女星Helena Bonham Carter,專做D古怪另類角色,呢次做Bellatrix真係入形入格。

我自己幾鍾意Maggie Smith做嘅Professor McGonagall,呢個演員幾有character,76歲高齡,已經有59年電影同舞台劇經驗。

第一、二集做Albus Dumbledore嘅Richard Harris,真係形神皆似,
可惜只係做咗兩集就要換人,換上新嘅Dumbledore,我覺得形、神都唔似,
Michael Gambon太廋,有D高低膊同寒背,可能有得比較,我鍾意Richard Harris。

呢個Series嘅電影拍咗10年,裏面D角色人物都已經長大,
有好多我喺呢集都唔係好認得佢地個樣。

同大部份由書改編電影嘅作品一樣,Harry Potter系列都係書好睇好好好多,
唯一一集我覺得拍得唔錯嘅就係The Goblet of Fire,因為書中場面,
有好多原素都幾有電影感,適合拍成電影。最後一集電影Part 2都叫做OK,
只係有些改動偏離原著,而且有D支離破碎嘅感覺,結尾亦都冇清楚交代,
點解Harry可以番生,Voldemort死又係點解,點解Dumbledore枝wand,
對Voldemort冇用等等。。。

最後一幕,只有Harry真係有老咗大個咗嘅感覺,Hermione同Ron好似細路扮大人咁,Ginny個粧好鬼肉酸,最醜係個髮型。

1 comment: