Tuesday, July 26, 2011

餐館介紹:小沈陽Little Shen Yang Restaurant

餐館介紹:小沈陽Little Shen Yang Restaurant


李生要求中國嘢,咁我地去到El Mercado Shopping Center裏面一間叫小沈陽嘅餐館,食東北菜,我地4大(李生李太李生朋友同佢十幾歲嘅仔)兩細(豬扒妹同哥哥),叫咗6個菜,我地係冇諗過會咁大碟咁抵食,所以叫多咗。



我地叫咗個雪菜肉絲炒年糕俾兩個細嘅,呢個係佢地至愛,


兩個小朋友可以食一半以上,呢張相影時已經食咗三份一。



梅菜扣肉,李生鍾意食,呢個整得較為甜,但D肉唔係太厚太大,肉質好鬆化,


入口就溶,又係好大碟吓,呢個係食咗一半時影嘅。



再嚟係蔥油餅,味道唔係食過最好,但就係食過最大碟嘅,


一上菜我地就嚇親,平日D餐館多數只有一大塊切開48件,


呢個上檯有兩大塊,切起有十幾塊,每碟美金5.5,呢個一上檯好快食咗三份二。



李生叫嘅干烹雞,個人覺得唔夠辣,而且D雞唔夠味,但都算好食,


呢張相影時已經食咗一半以上。



椒鹽魚塊,大就好大碟,但魚唔夠味,肉質唔夠實,魚塊太薄身,


所以同粉漿好似mix埋咁,不過都OK好食。



蒜炒通菜,呢個係醎咗D,但就幾惹味,菜好新鮮,一上碟好似山咁高,


呢個俾我同朋友囝囝夾埋食咗半碟。



呢餐飯好抵食,總結D菜係大碟又平,味道叫中上,埋單係三十幾美金,


加埋貼士同稅李生俾咗四十,去餐館四大兩細咁嘅價錢超正,


唔怪之得有咁多人嚟食,夜晚6點後要排隊。


 


唯一美中不足係個洗手間,地下有油,豬扒妹幾乎滑倒,


好彩我一手抓實佢唔放;哥哥同豬扒妹都問我:「Why is it so slippery?


餐館嘅衛生其實好緊要。


 


另一樣就係調味,因為東北菜味濃,用嘅調味都會重味D,咁出街食中國嘢,


味精都好難避免,我自己同對仔女對味精都比較敏感,呢間叫做可以接受,


因為我冇當場有反應,但事後我地一家就覺口喝,要飲好多水。


 


想去試吓,地址係El Mercado Shopping Center, 1749 Decoto Road, Union City, CA 94587



星期一至日都開,由11am9:30pm,唔收Credit Card,所以要自備現金,


泊車有個大parking lot,好方便。


No comments:

Post a Comment