Monday, July 25, 2011

豬扒妹畫畫


上兩個星期,豬扒妹叫我喺佢個圖畫板度畫蝴蝶,我就畫咗一隻蝴蝶俾佢。


佢好開心,因為佢係typical女仔,最鍾意蝴蝶、花花、粉紅色、公主、fairies等,
點知跟住豬扒妹就擦咗我畫俾佢嘅蝴蝶,



我問佢:「做咩擦咗蝴蝶呀?又係你叫媽媽畫嘅?」
豬扒妹:「我識畫呀,我畫俾你睇。」


好啦,好快佢就畫咗一朵花,呢個係我之前教佢畫嘅花,佢畫到好似太陽花咁,
再畫多咗隻蝴蝶,雖然隻蝴蝶得一對翼又細咗D,但基本上係畫得到細節出嚟。



今年佢3歲幾,我對佢有咁嘅畫畫觸覺,覺得好amazing,
因為佢可以觀察到事物嘅細微特徵,畫得好唔好、靚唔靚,
反而係其次,我唔會想個女識飛天,佢只要鍾意就好;
我自己都係由3歲開始鍾意畫畫,婆婆話我細過冇嘢玩,
得閒冇事就自己拎筆同紙畫嘢,而事實上我真係好鍾意畫畫,
咩都畫一餐,最鍾意畫紙公仔幫佢地做衫,以前同妹妹糖糖有好多盒紙公仔,
可惜而家唔知去晒邊,唔知會唔會係以前執屋掉晒,如果仲有留低就正啦。


等豬扒妹大D,我會教佢畫媽媽同糖糖姨姨細個玩嘅紙公仔,
希望佢都會鍾意啦,畫畫俾到好多樂趣俾我,我想豬扒妹都可以體驗到。



No comments:

Post a Comment