Friday, July 22, 2011

我們的牛仔褲

我們的牛仔褲


自從由陀哥哥開始,我就有好幾年冇著過牛仔褲,一來人肥咗,
以前D靚靚牛仔褲唔啱著,二來平日返工要打扮,放假想放鬆吓,
牛仔褲俾人硬崩崩嘅感覺,唔想著。


上年大減價行街買衫俾D小朋友,見到有條有彈性嘅牛仔褲,
望落都好似會啱我著,就即管買嚟試吓,諗住唔啱最多返去退番。
買果陣應該十蚊美金都唔駛,我買到童裝個度最大嘅一個碼:14
通常美國呢度童裝好易買,會注明歲數,你知個小朋友幾大,
買返同一個號數或大一個就會啱著。果度我搵勻最大係14



上個星期洗完衫摺衫,原來我同仔仔都有同一個牌子嘅牛仔褲,
我果條係14,仔仔呢條係5T,兩條都係Bootcut,一齊著出街好似母子裝咁。



你睇吓仔仔果條幾slim,佢係高高瘦瘦果類。



我就唔得啦,雖然係14歲嘅腰圍同hip,但就冇14歲咁高,我條要摺腳呀!嗚嗚!



No comments:

Post a Comment