Monday, July 18, 2011

檸汁梳乎厘 Lemon Souffle

檸汁梳乎厘 Lemon Souffle


原本想出關於周末去Shopping同去公園玩嘅網誌先,但昨日喺FB出咗兩張相,
李太D朋友問我囉食譜,為咗唔想打兩次,所以出咗Lemon Souffle嘅做法先。



材料:

檸檬汁(我用鮮榨嘅)60 ml
水         65 ml


白糖(我用紅糖)       三至四大湯匙
栗粉(我用咗豆粉)   兩茶匙
牛油                           1/8 oz(約兩茶匙半)
蛋白(分開蛋黃不用)5隻
糖粉                            適量


做法:
1)水65ml加檸檬汁放入小鍋中煮,加入兩匙半紅糖煮至溶。

2)豆粉以少許水浴解,待鍋中紅糖水滾之後續少加入,當加入豆粉水之後會即時變濃,不必等溶液再滾,只要完全溶合之後就收火,放一邊待涼。




3)焗爐開350度。4個Ramekin杯,以牛油塗抹杯底及杯邊,最易嘅方法係放牛油入微波爐叮10-15秒至溶化,倒少許牛油入杯中,多餘嘅牛油倒出,喜歡的話可以待牛油同杯涼了之後,灑下幼砂糖,讓砂糖沾滿杯邊,待用。

4)5隻雞蛋只要蛋白,不可有些微蛋黃,放入一隻完全乾爽嘅大盤中,一定千萬唔可以有水,否則就打唔起。




5)加入少許糖(約一茶匙半),以打蛋器打發蛋白,如果有攪拌機就最好,我打完D蛋後,隻右手臂完全好似癈咗成晚,今朝先叫做冇咁痛。



6)OK,蛋白打到企身,只要好似相中打側個盤唔會即時跌落嚟就得啦,唔駛好似表演咁反轉唔跌,千萬唔好打發過份,否則蛋白會分離。


7)打好蛋白之後,即時分三四次加入糖漿,加入時用個spatula以fold入嘅方法拌勻,不要左攪右攪,否則做出嚟就唔滑唔勻。


8)倒入4個rumekins中,(仔仔幫手做咗一半)放入個baking tray中,tray加水入焗爐。


9)350度焗15分鐘,或至蛋漿升高過杯約一吋。


10)之後在面上灑上糖霜,呢個部份仔仔有幫手,




當然D糖係天一半地一半,不過唔緊要啦,仔仔開心參與就夠,清潔工夫都係少事。

雖然李生同李豬扒小姐對呢個Lemon souffle麻麻地鍾意,因為略帶酸,

不過有李大少欣賞,見佢食完四份一話夠,以為佢唔鍾意食,


原來佢話:"I want to save it later, for tomorrow",唔想而家食晒,真窩心。


No comments:

Post a Comment