Thursday, July 28, 2011

仔仔的大玩具

仔仔的大玩具


仔仔係一個typical嘅男孩子,佢鍾意車、鍾意tools、鍾意building toys,
有兩個佢近期鍾意嘅玩具,係我地新買俾佢嘅,一個係李生買俾佢畢業,
另一個係我搵咗好耐先搵到嘅。


呢架係一架遙控車,係喺Costco買嘅,要成三十幾美金,
原本我嫌貴,但李生話由得仔仔自己揀,咁佢都揀咗呢架,
應承咗會買就要買,咁都啱嘅,貴少少就喺第二度慳番。



仔仔好鍾意架車,呢架車都幾食電,好彩車身果排係rechargeable batteries,
個遙控器就係大電,每次charge完大約玩到45分鐘至一個鐘,
仔仔已經唔止一次帶架車返學校,因為學校星期五係sharing day,
可以帶玩具返去同其他小朋友一齊玩,仔仔隔個星期五就會問可唔可以拎架車,
我就同佢講,因為要charge電,最好早一晚講俾媽咪知。



另一個係貴嘢,但我覺得值得,因為好有教育意義,而且豬扒妹同仔仔都可以玩,事實上,佢地兩兄妹都成日一齊玩。


呢個叫 Magna Tilts,普通玩具店連Toysrus都冇得賣,仔仔以前間preschool有,



仔仔好鍾意玩,而且個個老師家長都見過佢砌到好高好靚,
我搵咗好耐,後來喺個朋友屋企見到,我問佢太太喺邊度買,
佢就話係上網買嘅,我上網search,Amazon.com有得賣一百三十幾美金,
我最後上 Magna Tilts 個official site買,有discount加free shipping盛惠一百一十,
已經係最平,我同李生都有D十五十六,但最後都係決定買,由我D外快度俾啦。


呢個玩具係一塊塊tilts,塊塊周邊都有磁石,可以一塊塊疊高,
砌成塔、火箭、屋等,小朋友要發揮創意去砌,而且有效訓練小肌肉。


solid colors會平D,但呢個clear colors靚D,小朋友鍾意多D。
想買嘅可以去www.magnatilts.com/products睇吓,我就覺得係一幅值得買嘅玩具。


最開心嘅係仔仔玩完會自己執番入個盒度,佢仲要係會要求好高,
一個一個放好,非常整齊架。






No comments:

Post a Comment