Monday, July 11, 2011

李太就快退休

今日哄咗囡囡同囝囝去瞓晏,諗住可以出街去買電

(係呀,昨日去玩完太攰冇買到,今日見到Walgreens有減價同買一送一,

拿拿林要去,而且好唔方便,昨日已經冇得點影相,因為個Videocam係新嘅,

未係好識點up上個電腦度),臨出門口,諗住瞄吓兩個瞓咗未,

順便要入去攞條褲換,點知係就係瞓,不過係李生,唔係李小姐同李大少啫。


失望之餘,見到個奇景:豬扒妹巴喺自己張床度玩頭髮,

睇真D,佢係玩緊twist,即係扭紋辮,兩條頭髮交叉扭埋一齊,

都幾見得人架,我問佢做咩,佢話佢識紥辮辮,仲示範咗一次我睇,

我有錄低咗Video,等我攪掂部Videocam之後再up上嚟,而家睇住相先。















佢真係有紋有路,只係唔識綁橡皮筋,佢搵咗髮夾夾住條辮,

不過就夾唔準,所以最後散咗,我估好快我呢個紥辮媽咪就要退休啦。



好唔捨得幫囡囡紥辮呢種親子活動,如果囡囡肯,李太仲係手腳靈活嘅,

我想喺佢結婚時幫佢整頭髮,之後幫孫女紥辮。




2 comments:

  1. 豬扒妹好叻呀! 小肌肉好靈活~!

    ReplyDelete
  2. 佢都OK架,佢揸筆同揸筷子都叻過哥哥,不過哥哥三歲就識用纙絲批扭纙絲,豬扒妹未得,我估女仔都係鍾意D女仔嘢。

    ReplyDelete