Tuesday, July 19, 2011

自家製芝士披薩餅 Homemade Cheese Pizza

自家製芝士披薩餅 Homemade Cheese Pizza



呢個係李生整嘅,佢同仔仔係超級pizza fans,我記得同李生第一次見面, 佢問我最鍾意食咩美國嘢,我話pizza,因為香港D pizza真係好唔得, Pizza Hut食到想死,美國呢邊pizza足料又抵食夾大件。李生聽完即刻兩眼放光, 佢話好少聽女仔會鍾意食pizza喎,原來佢係pizza精。


而家經濟唔好,樣樣都貴,加上出面街買口味未必啱,對仔女皮膚加氣管敏感, 揀食物我地而家非常小心。



話說李生細佬喺pizza店做,可以俾個整pizza食譜我地整, 但又要yeast,又要等發酵都幾煩,有時想抽起條根整就難啦。 後來發現有超市有現成pizza dough賣,我地試咗Trader Joe's、Whole Food,最近又發現Safeway都出咗。



而家介紹係用Whole Food嘅pizza dough整,方便都不得了,連對仔女都幫手整。




材料:
Pizza dough       1包(11oz)



可以睇到只有麵粉(呢隻係麥粉)、鹽、Olive Oil、酵母


 



Pizza/spaghetti sauce        1樽(大約用半樽)


 



Parmesan cheese (shredded)     1樽(大約用5oz)







做法:
1) 將pizza dough略搓,用個rolling pin 由內向外碌出,唔一定要做圓型, 我地成日都整正方型嘅,方便切同小朋友揸住食。



2) 之後淋上pizza/spaghetti sauce,用個匙羹掃平均,喜歡多D蕃茄味嘅就加多D, 今次我地用tomato & basil口味,Newman's Own呢隻比較健康,少D糖同鹽。



3) 隨後平均灑上碎Parmesan芝士,多少隨意。



4) 之後我地用個pizza baking stone放入400度焗爐度,焗30分鐘就可以。



5) 香噴噴熱辣辣pizza出爐啦~







呢個係基本芝士pizza,我地有時會加磨菇(仔仔係菇菇fan,咩菇都鍾意食)、 碎火雞肉、雞肉、菠蘿、辣肉腸等等,又試過用不同芝士,例如Pepper Jack。



哥哥同豬扒妹而家成日都想幫手做家務:煮嘢、洗衫、掃地、洗碗...... 除咗係玩之外,呢個都係成長階段,佢地慢慢發覺自己可以做好多嘢, 每次都可以做多D,所以可以的話,我地都會盡量俾佢地兩個幫手做一D, 做到會讚佢地,一句:Good Job!或者 You are a good helper, 會令佢地對自己更有自信,更肯聽教聽話。

1 comment:

  1. 你好,請問你係係邊間超市買ga?
    [版主回覆09/19/2012 00:41:54]這個麵糰係去Whole Food買的,其他如Trader Joe's、Safeway、Freash & Easy都有,不算貴而且可以即用或雪幾天都冇大問題,還有不同口味選擇,所以有時太忙都會用這種即用pizza dough。

    ReplyDelete