Thursday, July 14, 2011

第63款:打斜織法國辮(2級難度)10-15分鐘

第63款:打斜織法國辮(2級難度)10-15分鐘



呢個係早幾日喺公司自己紥嘅款式,識紥法國辮一D都唔難,

都係一邊鬢一邊加入兩邊頭髮,所不同嘅係條辮係打斜鬢,

由中間偏左手邊開始,我係大約六(右)四(左)分界,

如果你都係分側界,就由少D頭髮果邊開始,容易好多。







鬢嘅時候由左向右織,一直去到所有頭髮都加入晒條辮度,

之後再續鬢三手辮到結尾。



呢幾張相可以睇得清楚條辮係打斜嘅。















因為打斜織,前面睇個頭係會喺左邊拱起少少嘅,係正常嘅。







呢個髮型難度在於要打斜由一邊頂鬢去另一邊嘅髮腳,

織織吓唔係好就手,秘訣係練習練習練習,多D紥就會進步。



我都講過,我係得閒就玩頭髮嘅人,以前坐喺Office等架電腦跳去下一個screen,

我會拎把較剪剪吓開叉頭髮,隻手得閒會練下鬢辮,而家寫呢個blog,

我真係有咩靈感就會試吓,睇吓係咪得同好唔好睇,個返工袋裏面,

而家有五枝顏色markers同一大叠白紙,諗到就畫低。


No comments:

Post a Comment