Wednesday, July 13, 2011

San Mateo Coyote Point Park Picnic - 2 (煎焗雞翼雞槌)

煎焗雞翼雞槌


上星期六gathering,我早一晚煮咗煎焗雞翼雞槌,初初老公話去訂炸雞槌,
雖然我地訂開果兩間都好好食,但我就想自己整,因為有小朋友會食,
出面街整多數落好多調味,甚至味精,始終唔健康,最後決定去Supermarket睇下。


去到見到雞中翼$2.59一磅,雞槌$2.39,雞全翼(即係有雞翼尖)$1.99,
雞上脾或雞全脾仲平,但我覺得小朋友食,雞翼或雞槌較方便,
最後決定買7磅雞全翼,返到屋企自己切開,所有雞翼尖我留番冇帶去,
雞翼雞槌加埋有成四五十隻。


首先略為醃一下,我加咗鹽、低鹽鼓油、黃糖、麻油、Olive oil、
切碎蔥頭同蒜頭,因為有小朋友食,所以冇落胡椒碎或其他香料。
想講Olive oil係一種好好嘅調味料,可以令肉質較林教滑。
 




我先落少少油落個non-sticking pan度,加入雞翼雞槌略煎香,順便逼D肥油出嚟,






至7成熟就盛起排入個baking pan度,baking pan事先舖上一層錫紙,
因為我懶又唔想整到個pan痴晒D肉,煮完拎起掉得,
洗pan時冇咁麻煩。






之後將D雞放入焗爐度,我用300度焗大約8分鐘,
之後拎出嚟用刀尖拮吓,如果拮得入又冇血水流出就可以拎出嚟。
未熟就再放入個爐焗到熟為止。






留意:因為我先將雞煮到7成熟,所以焗嘅時間會短D,
如果只用焗爐由生焗到熟,用300度焗半個鐘以上。


下次再講老公整嘅士多啤梨朱古力蛋糕。

2 comments:

  1. 好似好好味咁喎!!!

    ReplyDelete
  2. 我估好味啩,我同老公一隻都冇食過,開餐一陣就冇晒,我諗應該OK架。

    ReplyDelete