Tuesday, July 26, 2011

周末睇屋記

周末睇屋記


 


上星期去咗Hayward/Union City睇屋,因為老公個朋友買咗一個新屋苑單位,


佢話好平,size又大(1726 – 1999),間格又靚,於是叫老公不如去睇吓啦,


襯而家平政府又有新mortgage policies,係入市好時機,


其實我地由結婚之後冇耐就想買屋,但果時屋價好貴,息又高,人人都瘋狂,


我地睇嚟睇去都冇啱嘅,一係間格唔好,一係地區唔好,一係就價錢唔啱,


所以一路都冇行動。


 


之前有一排我地都有個個星期去睇屋,後來個市大跌,度度都foreclosures


我地都積極睇過一陣,之後又冇咩點諗,一來有太多其他嘢要煩,


而且買屋要考慮嘅嘢太多,份工係咪穩陣?校區如何?離我地而家係咪太遠?


因為雙方父母都要照顧,如果住得太遠唔方便,返工要幾耐?


車錢要多幾多?點湊返學放學?淨係點照顧對仔女返學放學已經大問題,


所以一向都係得個諗字,要喺三藩市買屋幾乎係天方夜譚,


除非我地去D唔係太好嘅區,咁呢個關乎安全問題冇得compromise


又或者買間好細嘅屋,但冇三房係幾難match我地要求,因為想對仔女有自己房。


 


咁呢日去到睇示範單位 : Avila at Parkside,三個plans有兩個我地都好鍾意,


亦都有一個match到我地要求。


 



 


可惜當我地未入個office之前,囝囝要去洗手間,


我地就去咗屋苑裏面公園嘅公眾洗衣間,當然有兩個homeless坐咗喺公園,


洗手間入口又有另一個霸住個廁所,李生最後同囝囝去咗女廁果邊,


佢話裏面俾人整到好污衊。


 



 


等開門之前,我地又周圍睇吓附近環境,原來屋苑隔離係火車路,


李生問個職員有咩火車行,個職員話有普通Amtram又有運貨嘅商用車,


唔怪得全屋裝晒雙層同三層隔音玻璃啦。


 


示範單位真係幾靚,隔格我地都好鍾意,但基於個neighborhood都唔好,


就算Bart站喺5分鐘車程內咁方便,價錢又吸引,我地都唔會考慮,


或者我地係注定要成世租屋都唔定。


 


去完睇示範單位之後,我地個個都肚餓,於是李生個朋友就帶咗我去食嘢。


 


想睇我地食D咩,請去下一篇啦,因為再講就太長啦。


No comments:

Post a Comment