Sunday, February 22, 2015

感恩365之第165天 (2015年2月22日)

豬扒妹跟彭彭是ABC第二代(第一代是肥四),他們的廣東話就是香港人所說的竹昇仔女半鹹不淡,有時鬧出很多笑話,特別是香港太多口頭禪太多俚語,很多時只是聲調不同就有天壤之別的意思。近來我讓孩子看多啦A夢(我小時候叫叮噹,我心目中他一直都是叮噹)廣東話版卡通片,他們看很津津有味,還意外地學了很多廣東話,但其實我懷疑他們明白箇中意思有多少。且說我和豬扒妹的對話讓大家笑一下:

1)去圖書館的路途中。。。
豬扒妹:媽咪,你知道多啦A夢有一集講個摸實屁股嗎?
媽媽:吓?摸實屁股?點解要摸實屁股?
豬扒妹:係呀,果個係叫摸實屁股喎。
媽媽:即係。。。摸實個屁股?(我拍一下她的屁股)
豬扒妹:Hey,即係magic butts呀。
媽媽:噢!果個應該係魔術屁股,唔係摸實呀。


2)不一會又說有關叮噹的另一個法寶。。。
豬扒妹:多啦A夢仲有魔術兔子喎。
媽媽:哦,咁果隻兔仔做咩架?
豬扒妹:唔係rabbit呀,係belly。
媽媽:OK,咁就係肚子,唔係兔子。
豬扒妹:(望著我,很不解那兩個音的分別)。。。
媽媽:肚子belly,兔子rabbit(頭上有三條線出現了)

3)新曆新年,教孩子跟遠方的舅父舅母姨姨姨丈表哥在Whatsapp發語音祝賀新年。。。
豬扒妹:Ah ah ah。。。blah blah blah(媽媽頭上有三條黑線,妹妹就大笑)
彭彭:姨姨表章仔。。。
媽媽:姨丈。。。
彭彭:姨丈表章仔。。。
媽媽:表哥仔。。。
彭彭:表哥仔Happy New Year

4)大年初一,教孩子說「恭喜發財身體健康」,又是發Whatsapp語音跟舅父舅母姨姨姨丈表哥拜年。。。
豬扒妹:恭喜發財身體健康!
彭彭:恭體發財身。。。。
媽媽:唔係呀,再講一次,恭喜發財身體健康
彭彭:恭喜發財身體健康

5)上一次總統連任選舉,婆婆去投票後拿到一個貼紙,寫了voted的字樣,學校老師也有說有關Election Day去投票是公民責任。
豬扒妹:婆婆去做咩呀?咩叫vote?
媽媽:(想用最簡短的話去解釋)即係去選總統。
豬扒妹:哦~損咗真係會痛痛地果喎。(表情十分認真的答我)
媽媽:。。。。

例子數不勝數,還有肥四以前分不清蝦和蟹,廣東話有九聲,國語才四聲,所以我的國語人上司學了幾十年都學不好,我這個英文人老公就不要說了。

No comments:

Post a Comment