Wednesday, February 25, 2015

感恩365之第168天 (2015年2月25日)

星期三,孩子有堂上,但教練一早打電話來告訴我傍晚的課上不了,之後會安排補時。打電話準備告訴肥四,那知對頭傳來很不客氣的聲音,喂喂喂之後是What!我實在沒好氣的等他大叫完,把線直接斷了就算。。。一直沒人再打來。。。下午4時過後不見電話,我打去問。。。
我:Where are you?Are you supposed to come to pick me up?
肥四:What day today?
我:Wednesday。
胞四:So, I need to bring the son to his class。。。
我:Do you know why I called you this morning?
肥四:No,Why?
我:I was going to tell you that the class has been cancelled because the coach is sick and the class will be made up next time。
肥四:。。。。。
我:I should have just not called you and let you go there to find out。
肥四:But you hang up on me.....
我:Because you yelled at me and I was at the office working with people overheard my phone conversation。
其實氣一下子消了,我覺得很好玩,因為想像到那邊的大胖子的表情就忍不住笑。

No comments:

Post a Comment